giovedì 1 gennaio 2015

Finito! - Yarn Along

Insieme con Ginny per il Yarn Along.
Joining Ginny for her Yarn Along.



Ho finito la coperta per A, e adesso lei e O dormano sotto questa ogni notte. . . sono contenta. E' stato lungo nel fare e vale ogni pena. Tanto amore, dolore e cambiamento in ogni parte.

Ho appena finito anche questo libro, The Creative Word. Mi è piaciuto tanto, anche se è molto Steineriano. Le differenze tra il bambino proprio piccolo e quello dell'età 4-6 anni mi interessano, per la mia vocazione di mamma e anche il mio lavoro nel passato con il nido.

I finished the blanket for A, and now she and O sleep under it every night. . . I am happy. It was long in the making and well worth it. Lots of love, pain and change in every stitch.

I just finished this book, The Creative Word. I liked it a lot, even if it is very Steiner. I am really interested in the differences between toddler and the preschooler, both because of my vocation as mother and because of my past work with daycare.

2 commenti:

  1. Beautiful blanket! Love the colors!

    RispondiElimina
  2. thank you again! i am so happy and it was worth the effort.

    RispondiElimina